Monday, April 6, 2009

Näitekirjandus II

  1. Kirjuta kõigepealt selle postituse kommentaari, milline oli Sinu viimane teatrietendus. Kirjuta u viie lausega, mis näidendist eriti meelde jäi, mille poolest näidend meeldis või ei meeldinud. Kontrolli õigekirja ja seejärel avalikusta oma kommentaar.
  2. Täida ülesanne a või b. Kasutades Internetti, uuri välja, milliseid

a) etendusi ja millistes teatrites on lavastanud Mati Unt, Neeme Kuningas, Eduard Toman, Eino Baskin, Ivo Eensalu, Hendrik Toompere jun;

b) filme on loonud Sulev Nõmmik, Arvo Kruusement, Hardi Volmer, Tim Burton, Steven Spielberg, Alfred Hitchcock.

3. Leia ÕS-ist (http://www.eki.ee/dict/), mida tähendavad sõnad "mahorka", "külimit", "rehnut" ja "kuliss". Moodusta iga sõnaga lause, nii et tekiks loogiline tekst.

NB! Kui Sul jääb aega üle, siis loe kirjanduse õpikust lõpuni Salu Juhani lugu.

29 comments:

birgit truu said...

Minu viimane teatri etendus oli siis kui ma olin kusagil 6 aastane. Ma käisin vaatamas Pipipikksukit. See oli väga tore. Kuna see oli nii ammu siis ma eriti ei mäleta sellest midagi.

Lilleke :) said...

Minu viimane teatrietendus oli siis, kui me käisime kahe väikese sugulasega vaatamas "Detektiiv Lottet" Estonia teatris. Kuna see oli mõeldud nooremale publikule, ei olnud see eriti huvitav. Kui aus olla oli see tegelt VÄGA igav. Mulle tegelikult ei meeldi eriti teatris käia, käin seal umbes kord 5-e aasta jooksul.

Anette said...

Mu viimane teatrietenuds oli mitu aastat tagasi. Ma käisin vaatamas Lumekuningannat Estonia teartris. Ma ei mäleta rnam millest see rääkis kuna see oli mitu aastat tagasi.

Rasmuse ajaveeb said...

Minu viimane teatrietendus oli jaanuarikuu lõpus, kui käisin vaatamas Draamateatris näidendit ,,Grönholmi mehed,,

Mulle meeldis eriti näitleja Margus Prangel, süžee oli väga huvitav ja tihe. Eriti meeldis mulle see meetod, mis oli välja töötatud, et sooritada vestlust töökandidaatidega. Samuti meeldisid mulle inimeste reaktsioonid ja ülesanded, mida lahendama peeti.
See on ühtlasi ka mu kõige toredam teatrikülastus.

renek said...

Minu viimane teatrietendus oli umbes kuus aastat tagasi, kahjuks ma ei mäleta enam mis see oli ja kus see oli.

KarlP said...
This comment has been removed by the author.
Liinzu said...

Ei mäleta enda viimase teatrietenduse nime. Mäletan ainult seda et see oli nuku ja noorsoo teatris aga see oli ka mitu mitu aastat tagasi. See rääkis jänesest ja mingis kapsast mis kunagi ei vähenenud.

markus said...

Minu viimane teatri külaskäik oli
1a tagasi nii et ma ei mäleta eriti mis seal toimus . Teatri etendus oli igatahes mingi nuku etendus nukuteatris.

lk said...

Ma käisin viimati teatris 8 aastaselt. ma vaatasin etendust,,Must komöödia". See oli väga naljakas. Seal mängis ka Ita Ever. Teisi näitlejaid ma ei tundnud. Mulle meeldivad komöödiad ja sellepärast võtsidki vanemad mu kaasa!

Helena said...

Minu viimane teatrietendus oli 2 aastat tagasi. Ma käisin vaatamas muusikali Romeo ja Julia. Mulle väga meeldis see. Laulud olid rõõmsameelsed ning kiired.

sandra liisi ajaveeb said...

Minu viimane teatrietendus oli Murd lainetus. See etendus oli huvitav, sest see toimus sadamas. Mina käisin seda vaatamas Hiiumaal mingis väikeses sadamas. Väikeste lastega seda vaatama minne ei soovita kuna helid mis seal lastakse on väga kõvad ja väikesed lapsed ehmuvad ära. Selles näidendis ropendati väga palju. See oli sündmusterikas etendus ja mulle meeldis see.

Kalev Gustavi ajaveeb said...

Viimati käisin vaatamas Draama teatris"Voldemar Pansot". Mul meeldis etendus väga, sest näitlejad mängisid väga hästi. Panso elulugu on ka väga huvitav.
Etendus sisaldas nii põnevaid kui ka naljakaid hetki.
Loodan, et leian teatriukse uuesti oma silmeest varsti.

Merka316 said...

Minu viimane teatri etentus oli väga ammu. See oli vist Lepatriinude jõulu uus versjoon. Kahjuks oli see nii ammu,et ma ei mäleta sellest eriti midagi. Ma tean vaid seda ,et kui seda vaatamas käisin oli see väga huvitav minu jaoks.

dracu said...

Viimati käisin mina vaatamas Tõde ja Õigust. Seal oli nii elutarkust kui ka naljakaid kohti . Minule meeldis see väga ,sest seal olid head näitlejad.Ma käisin siis kusikil 2 aastat tagasi. Sellest saati pole ma rohkem käinud.

Hans Kristofer said...

Minu viimane teatrietendus oli umbes 2 kuud tagasi ja selle teatritüki nimi oli "Arbuusisuhkur" ja mulle meeldis see väga, kuigi sellet oli keeruline aru saada. See oli vahepeal ikka väga naljakas.
Sel aastal m aolen käinud teatris umbes 3 korda

uzilover said...

Mu viimane teatrietendus oli mitu aastat tagasi. Ma käisin seda vaatamas Tartu Vanemuises. Etenduse nimi pole meeles. Etendus ise meeldis mulle väga ja kestis suhteliselt kaua aega. Eriti tegevusest meeles pole.

Thp, GAG said...

Ma ei maleta mida ma viimati vaatamas kaisin.
Vist kuskil 2 a tagasi, kuid ei maleta mida.

EestikeeleLeht said...

Minu viimane teatri etendus oli ,,Nukitsamees.´´ Ma ei mäleta enam millises teatris see oli.Aga mulle meeldis, ma olin siis umbes 5-6aastane.Ja rohkem ma ei oska midagi üelda.

arles said...

Minu viimane teatrietendus oli siis kui ma olin umbes 9 aastane. ma käisin vaatamas etendust «Seitse samuraid». «Seitse samuraid» oli väga hea etendus. Kahjuks ma ei mäleta sellest eriti mitte midagi.

Rometi ajaveeb said...

Minu viimane teatri külastus oli päris ammu, Sauel oma vana klassiga. Ma ei mäleta sellest mitte midagi isegi, kus tee toimus või mida ma vaatasin.

metsamehed said...

Teatrielamus ...
Minu viimane teatrietendus oli "lepatriinude jõulud" väga meeldis mulle kuigi seal oli väga palav.
Näitlejad minu arvates tegid hea Sõu.

silveri ajaveeb said...

Minu viimane teatrietendus oli siis, kui ma käisin koos klassiga "Võluflööti" vaatamas. See oli 3. või 4. klassis ja ma ei mäleta sellest eriti midagi. ma mäletan ainult ,et seal oli mingi paks näitleja. Tegevus eriti ei mäleta.

janku said...

Minu viimane teatris käik oli suvel. see oli vabaõhu etendus.
Ma nautisin seda väga , seal oli ka kuulsaid näitlejaid nt. Guido Kangur.
see rääkis naisest kes j2tis j2rjest mehi maha. Aga ma ei mäleta sell teatri-etenduse pealkirja.

Matiias^^ said...

ma ei mäleta mida ma vaatasin, aga ma käisin viimati teatris väga kaua aega tagasi nuku teatris. See oli mingi laste etendus ja mulle teatris ei meeldi käia.

KarlP said...

Vist Lepatriiinude jõulud,olen paremaid näinud.

Kati Lote said...

Minu viimane teatrietendus oli Naksitrallid. See toimus vabas õhus, siinsamas kooli lähedal Nukuteatris.
Näidend oli vahva ja käisin seda vaatamas 8-9 aastaselt.

raul said...

Viimane teatri etendus oli siis kui ma mis oli olin 7 aastane. Ma ei mäleta mis oli etanduse nimi.Ma mäletan seda, et seal teatris oli väga värviline.Teatris oli veel palju inimesi.Teatri etendus ise mulle ültse ei meeldinud.

joosepi ajaveeb said...

Mina käisin viimati teatris eelmine aasta. See oli muusikal.Muusikali nimi oli "Ooperi Fanoom". See toimus Linnahallis. Mulle meeldis see väga. Ma loodan et külastan teatrit varsti.

Circana ehk Karl Paberit said...

Mina käisin 2 suve tagasi Palmses "Täiskuu" etendust vaatamas. See oli hästi naljakas. Mulle meeldis just see, et seda etendust sai vaadata vabas õhus.